25 Ιουλ. 2017| News
Το γκρουπ Molteni παρουσιάζει το πρώτο του digital project, υπό την ονομασία #HouseOfMolteni. Δώδεκα μήνες ισοδυναμούν με δώδεκα ιστορίες: οι πρωταγωνιστές είναι διεθνείς trendsetters και influencers, οι οποίοι ανοίγουν τα σπίτια τους και μιλούν για το lifestyle τους.
Συγκεκριμένα μια σειρά από βίντεο, συνεντεύξεις 10 ερωτήσεων και καλλιτεχνικές φωτογραφίσεις θα παρουσιάζουν το ύφος, την προσωπική ματιά και άποψη στο living του κάθε πρωταγωνιστή. Το παραπάνω υλικό θα παρουσιάζεται στο site του ιταλικού οίκου (www.moltenigroup.com) και φυσικά στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.
Special guest, ο Olivier Zahm, ιδρυτής και διευθυντής του Purple Fashion Magazine, ο οποίος θα έχει τον ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή στο project.
Οι Camille Bidault-Waddington και ο Massimo Giorgetti είναι οι πρώτοι πρωταγωνιστές!
Camille Bidault-Waddington
Fashion designer
«Συναντώ τόσους ανθρώπους μέσα από τη δουλειά μου, που το σπίτι μου έχει γίνει η προέκταση του εξωτερικού μου κόσμου. Είναι ήρεμο, είναι το μέρος που είμαι πάντα ο εαυτός μου».
Massimo Giorgetti
Ιδρυτής, CEO και Creative Director του MSGM
«Το σπίτι μου είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, είναι μια κατάκτηση, είναι το αποτέλεσμα θυσιών και δύσκολων στιγμών, είναι η απόδειξη του πόσο επίμονος μπορώ να γίνω. Το σπίτι μου σημαίνει πολλά για μένα…».
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες
SHARE